A l’esdeveniment de l’ADP sobre les visions de futur, hem parlat del disseny multidisciplinar al Metavers.
El Metavers s’ha convertit en una paraula de moda, generant expectatives i desconcert a parts iguals. Tots tenim algunes construccions mentals de què es tracta, però altres conceptes no els tenim del tot clars.
Per això hem portat aquest increïble panell d’experts de diferents disciplines.
Raül Cruz, Chief operating Officer de Visyon-Mediapro. Una gran empresa especialitzada en la producció de continguts audiovisuals immersius. També és un explorador del Metavers i estrateg.
Andrés Colmenares, fundador i director de l’Iam Weekend, més que un festival, és una comunitat que explora l’evolució d’Internet, les tecnologies digitals i la societat a través d’investigació especulatives. També és estrateg, professor i coolhunter.
Pedro Lipovetzky, és dissenyador gràfic i Visual Design Director de Domestic Data Streamers, una agència que barreja disseny i dades.
Sebastian Veiga Mallea, un valent estudiant de disseny i compositor musical, que s’anima a sumar-se a aquesta taula rodona sobre el metavers.
A la taula debat, (que ha durat més de 2 hores) hem tingut diferents discursos a favor i en contra de les noves narratives digitals, l’impacte del metavers, a les persones, al planeta. L’impacte en les disciplines del disseny.
La relació entre allò físic i digital, les no-coses, els no-llocs i el concepte d’impossible. Com el metavers pot afegir valor a la indústria i al disseny. Customer journey del futur. NFT, blockchain, Web3, makers i comunitats. La seguretat i la privadesa, la identitat, l’autoexpressió, la inclusió, l’accessibilitat i la sostenibilitat. I altres temes que encara no estan solucionats al món físic.
I al final un networking, que ha durat fins a les 22h, tot amenitzat per les cerveses Alhambra, amb uns 60 assistents.
Volem agrair la col·laboració de:
Akt Brand Experience Design, Servei Estació i Cerveses Alhambra.