Identitats en procés: com afronten els reptes actuals els dissenyadors i les empreses catalanes? son unes jornades de diàleg organitzades per l’Escola d’Art i Superior de Disseny de Vic el pròxim 11 i 12 de maig.
Quin és el present del disseny? Com afronten els reptes actuals els professionals i les empreses del sector? Podem seguir parlant de disseny i branding emocional, màrqueting experiencial o disseny per a innovar, o potser ja és considera una obvietat?
En un mercat cada vegada més condicionat per factors com ara una major consciència ecològica i partidària d’un consum local i responsable, una creixent filosofia maker, la comunicació 2.0 o les tecnologies big data, estem obligats a repensar les estratègies que hem d’aplicar en el futur.
Volen saber com responen als seus reptes els dissenyadors i les marques catalanes més innovadores per tal de definir el paper del disseny en un context en què la co-creació, el DIY, la customització, l’artesania o l’economia circular apareixen com a paraules clau.
Comptaran, entre d’altres, amb la participació de:
Marta Marín, Cecilia Tham, Albert Cañigueral (Ouishare), Gil Blancafort (Yslandia), Javier Velilla (Comuniza), Javier de Riba, Curro Claret, Ernest Perera (Amor de madre), Andreu Carulla, Daniel Ayuso (Clase BCN), Alfonso de la Fuente (Maians), Guillem Marca (UVIC-UCC), Estudi Moliner i Jordi Purra (Teixidors).
Més informació a: viccc2016.cat/ip-identitats-en-proces