ADP al jurat dels premis Ecodisseny 2015

En l’edició d’enguany del Premi Catalunya d’Ecodisseny 2015 es van presentar 194 candidatures, després de la  primera fase de valoració del realitzada per un equip d’experts en matèria d’ecodisseny,  finalment 56 candidatures han estat escollides:

  • 12 de la categoria A Producte,
  • 10 de la categoria B Producte en Desenvolupament,
  • 11 de la categoria E Estratègia,
  • 11 de la categoria D Disseny Jove, i
  • 12 de la categoria E Disseny Euromediterrani.

Les categories A, B, C i D es destinen a participants de Catalunya i la categoria D està adreçada a participants dels 21 països veïns del Mediterrani.

El passat 7 de juliol es van reunir el membres del jurat per escollir el premiats, on  un cop més participava l’ADP juntament amb una llarga llista de membres que varen conformar el jurat. El veredicte es donarà a conèixer el proper 29 d’octubre de 2015, en l’acte de lliurament del Premi, que se celebrarà al Saló del Tinell, a Barcelona.
Us tindrem informats.

 

 

Més informació Premi Catalunya d’Ecodisseny

 

 

 

un comentari

Comments are closed.